مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

فایل درس تصویر برداری در ورزش دکتر حسن طلب


با سلام. دوستان فایل PDF درس تصویربرداری دکتر حسن طلب رو برای دانلود گذاشتم.

دانلود

دعوت دکتر وظیفه دوست

سلام به همگی دوستان عزیز دکتر وظیفه دوست گفتند که کسانی که می خواهند کار علمی بکنند و مقاله بدهندبه من که آرام بهمنی هستم مراجعه بکنند یا ایمیل بزنند

نظر سنجی

دوستان عزیز جهت بهتر شدن وبلاگ و کاربردیتر شدن آن از شما خواهشمندیم که در قسمت نظرات این پست هر چیزی که نیاز دارید بگید تا برایتان در این وبلاگ بگذاریم.

منتظر نظراتتان هستیم.

اظطراب و تاثیرات آن بر عملکرد فردی

سلام. مطلبی که امروز برای دانلود میذارم در مورد اظطراب و تاثیرات آن بر عملکرد افراد هست. خواهشا نظر یادتون نره دوستان.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

سلام به همگی.

سال نو رو به همه تبریک میگم.امید وارم سالی پراز برکت و موفقیت داشته باشید.

یادتون باشه نظر تو این وبلاگ یادتون نره.همینجوری بی خبر نذارین برین.



به امید موفقیت دوستام و خودم در این وبلاگ

توجه توجه .......

سلام به همگی،بچه هایی که پروژه دارن وخواستن روی اعضای بدن کار بکنند،می توانند به من ایمیل بزنن یا به من مراجعه بکنند و فایل هر عضو از بدن با هر فرمتی که می خوان بهشون بدم

سال نو مبارک . . .

در پرتو الطاف ایزد منان نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد
آغاز سال 1392 بر همگی شما مبارک باشه ، به امید پیروزی همگی شما در تمام ابعاد زندگی.