مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

پاسخ به نظرات

سلام. یکی از خوانندگان وبلاگ سوالی پرسید که وظیفه خودم دونستم که جواب بدم سوال به شرح زیر هست :


"سلام وبلاگ جامع وپربارتون را خواندم من مادر یکی از دانشجوهائی هستم که امسال یعنی سال 93 در واحد علوم وتحقیقات در رشته مهندسی ورزش قبول شده میخواستم ببینمم اصلا بازار کار ی داره وهزینه این رشته حدودا چقدر میشه آیا کلاسهای عملی زیادداره با تشکر"


در جواب به شما دوست عزیز باید بگم که رشته مهندسی ورزش با توجه به جدید بودنش یک مقدار ناشناخته است و خیلی ها این رشته را با تربیت بدنی اشتباه میگیرن در حالی که بیشتر واحدهای این رشته مربوط به برق و مکانیک و معماری و پزشکی است. با توجه به پیشرفت رشته های ورزشی در ایران و توجه به استعداد یابی در برخی از رشته های ورزشی، این رشته میتونه بازار کار خوبی داشته باشد ولی متاسفانه آشنا نبودن مجموعه ها و باشگاه های ورزشی و همچنین فدراسیون ها با مهندسی ورزش، کمی این رشته را با مشکل مواجه کرده ولی به نظر شخص بنده آینده این رشته برای اشخاصی که پشتکار داشته باشن خیلی خوبه ....

در رابطه با هزینه ها من نمیتونم اطلاعاتی بدم چون شهریه های دانشگاه هر سال با سال قبل متفاوته.

و در مورد واحدهای عملی آزمایشگاههایی مثل آز فیزیک1، آز فیزیک2، آز دیجیتال و میکروپروسسور، از مدارهای الکتریکی1، آز آناتومی انسانی، آز فیزیولوژی انسانی و .... از این قبیل آزمایشگاه ها می باشد.


امیدوارم جوابتون رو گرفته باشید ...