مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

پروژه درس طراحی اجزاء

سلام دوستان گلم من آرام بهمنی هستم و مسئول پروژه طراحی اجزاء هستم،خواستم توضیحاتی را خدمتتون عرض کنم، پروژه این ترم اجباری هستش و 5 نمره به آن اختصاص داده شده است،و چون از اول ترم به شما گفته شده در نتیجه پروژه نسبت به ترم گذشته در سطح بالاتری خواهد بود به همین خاطر توصیه می شود که از همین حالا به فکر یادگیری نرم افزار آباکوس باشید.

برای دریافت پروژه به دکتر محمدعلیها ایمیل بزنید و در صورتی که موفق به مکاتبه با دکتر نشدید،به من ایمیل یا زنگ بزنید

mrm_aliha@iust.ac.ir

bahmaniaram@yahoo.com

نظرات 2 + ارسال نظر
طنین جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:46 http://WWW.AVAGIRL.BLOGFA.COM

سلام ...مرسی از راهنماییتاتون اقای بهمنی ..
واقعا باعث خوشحالیه که لطف کردید واومدیی بلاگم نظر دادید
راستش من خیلی وقته دنبال ی نفر میگردم که بتونه در زمینه انتخاب رشته و بازار کار و ...راهنماییم کنه ...
اگه وقت داشته باشید کمکم کنید ممنون میشم ..
یکم راجب رشتتون توضیح میدید مهندسی پزشکی ..اسمش که خیلی سنگینه ...کارش چجوریه ...

چجوری میتونم مثه شما ی مهندس موفق باشم ؟

طنین جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:31 http://www.avagirl.blogfa.com

سلام دوست گلم اپم ..بیا نظرتو بهم بگو مهمه برام مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد