مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

پروژه درس طراحی اجزاء

سلام دوستان گلم من آرام بهمنی هستم و مسئول پروژه طراحی اجزاء هستم،خواستم توضیحاتی را خدمتتون عرض کنم، پروژه این ترم اجباری هستش و 5 نمره به آن اختصاص داده شده است،و چون از اول ترم به شما گفته شده در نتیجه پروژه نسبت به ترم گذشته در سطح بالاتری خواهد بود به همین خاطر توصیه می شود که از همین حالا به فکر یادگیری نرم افزار آباکوس باشید.

برای دریافت پروژه به دکتر محمدعلیها ایمیل بزنید و در صورتی که موفق به مکاتبه با دکتر نشدید،به من ایمیل یا زنگ بزنید

mrm_aliha@iust.ac.ir

bahmaniaram@yahoo.com

BioArt.ir

سلام به همه مهندسان ورزش لطفا به این سایت بروید و اگر از تازه های اینگونه خبر دارید برای ما بفرستید تا به اسم خودتون در این سایت ارائه بدیم . یادتون نره BioArt.IR

مهر مبارک . . .

اولین روز دبستان بازگرد

کودکیهای شاد و خندان بازگرد

درسهای سال اول ساده بود

آب را بابا به سارا داده بود

درس پندآموز روباه و خروس

روبه مکار و دزد چاپلوس

با وجود سوز و سرمای شدید

ریزعلی پیراهن از تن میدریرد

تا درون نیمکت جا میشدیم

ما پر از تصمیم کبری میشدیم

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود

جمع بودن بود و تفریقی نبود

کاش میشد باز کوچک میشدیم

لااقل یک روز کودک میشدیم


مهر بر همه ی بچه مدرسه ای های قدیم و جدید مبارک باد