مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

مهندسی ورزش

وبلاگی برای معرفی رشته ی مهندسی ورزش به علاقمندان این رشته.

مهندسی ورزش چیست؟

مهندسی سیستم، روشی برای ورود علوم مختلف از جمله برنامه نویسی ، آمار ، طراحی و ساخت ، آزمایش ، مدیریت و سازمان دهی سیستم ها بوده که به سرعت در حال نفوذ و توسعه در علوم مختلف است.
ورزش و علوم ورزشی چهار دوره مطالعه مقدماتی ، کاربرد ورزش در زندگی ،توسعه ورزش در جامعه و تحقیقات علمی در ورزش را تجربه کرده است، اگرچه کاربردش در ورزش به سرعت در حال توسعه است اما ورود نظری و عملی دانش مهندسی ورزش برای مدیریت علمی ، سالم و توسعه پایدار ورزش امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و دانشجویان کشور عزیزمان، ایران هم اکنون به این علم دست یافته اند.
امیدوارم با نظرات و پیشنهادات خود به توسعه و افزایش آگاهی مردم کشور عزیزمان ایران یاری رسانید.

به امید موفقیت روز افزون جامعه مهندسی ورزش

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا خیاط پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:59

سلام من این رشته رو تو دانشگاه علوم تحقیقات قبول شدم.میخواستم بدونم واقعا ارزش داره برم یا پیام نور مهندسی مدیریت اجرایی بخونم؟؟

سلام .. دوست عزیز من از این رشته فارغ التحصیل شدم و دوستش دارم ... شما هم بهتره که با یه مشاور یا استاددانشگاه در این زمینه مشورت کنید ....

yasaman پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:29

salam bebakhshid mikhasam bedoonam daneshgah azad in reshtaro dare?

سلام. بله دوست عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از سال 87 این رشته رو داره.

مهدیه یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:35

سلام خواستم بپرسم رتبه شما در کنکور چند شد که تونستید این رشته رو قبول شید؟

سلام دوست من تراز من 5700 بود.

پرنده سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:50 http://sport-eng.ir


مبارک باشه و امیدوارم موفق و پیروز باشید :دی

خیلی ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد